Jaaa :D

Jag gjorde omprov på matten eftersom att det inte gick så bra första gången. Jag frågade igår och då sa Thomas ( Min matte lärare) bara
-Aaa, vi får prata om det och gick iväg.
Idag fick jag reda på det och jag klara det! :D
Fast det var lite pinsamt när han sa att jag fick godkänd för jag sa - Nej, äru seriös? Klarade jag det. Han började skratta och trodde jag skämtade. Japp det var lite pinsamt för alla som satt i klassrummet hörde. För just denna gången skulle det ju tyst också. Innan Thomas var i klassrummet var det lite pratigt.
Så jag blev ganska glad för annars skulle jag kanske inte bli godkänd i matten. Men jag jobbar ju bra på lektionerna så han sa att jag inte beövde vara orolig. :D
Ps. Det var ingen diagnos utan ett prov på kapitel 1 och 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0