Jag är tillbaka nu :)

Hejsan svejsan. Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag. Så nu tänkte jag berätta vad som har hänt.
Förra måndagen slutade jag halv tolv så jag och Elin åkte ner på stan. Vi åt på donken och Elin gick och frågade vad strips en kostar och hon får en gratis (efter att hon sa att hon inte hade några fler pengar).
När vi sedan hade vart på gina så går vi upp på övervåningen och jag svarar i telefonen. Elin fastnar med foten mellan räcket och kommer inte loss. Efter typ fem minuter när hon kommer loss flyger hon och ramlar på golvet och när jag ska hjäpa  henne upp tappar hon balansen igen. Vi börjat såklart asgarva och går åt ett annat håll för Elin skämdes skitmycket.
Tisdag
I tisdags hände det inte så mycket. Vi fortsatte kolla på harry potter som vi började med på måndagen.
Onsdag
Inte så mycket
Torsdag
Vanlig dag :/
Fredag
I fredags redovisade vi svenska uppgiften. Vi hade valt Lucia. Det var skitsvårt att hitta en låt där det inte låter som att dom sjunger opera.
Och på No:n fick vi våra betyg. Eller jag fick efter för att typ hela golvet var blött eftersom att det var någon som satte på duchen man använder om man har fått något kemiskt ämne på sig.
Och jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera min blogg. Ses :D Lovar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0