Börjar med att skriva om gårdagen...igen :P

okej, så igår åkte jag, mamma, Malin och Johanna ner på Erikslund till ikea. Jag fick en byrå som inte direkt fick plats i mitt rum så jag var tvungen att möblera om i hela rummet :( Känndes lite surt. Men det var skitbra ändå. :D
Imorron är det nyår och Elin ska sova över för det finns inte så mycket fyverkerier på Hökåsen där hon bor.
Vi ska kolla på film för hon kommer ganska sent. Vet inte direkt när men hennes pappa fyller år så hon sa kanske runt tio tiden.
IDAG
Idag har jag och min lillasyster Johanna skruvat ihop den andra byrån ( Inte min )
Kollar på en film som heter Tomb rider 2. Kollade på första igår. :P
Ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0