2 anvent

Hejsan, nu är det andra andvent och ingen snö. Det känns lite fel om man frågar mig. Även om ingen har det men ändå :)
Okej, helgen nu då. I helgen har jag chillat ( som vanligt ) och bakat pepparkakor.
Just nu kollar jag på arga snickaren. Jag hatar att det alltid är männen som blir anklagade till att bygget inte funkar. Kvinnorna försöker ju inte ens. Denna tjejen står och kollar i golvet när mannen förslker visa hur hon ska göra. Och ändå är det han som får kommentarer.
Fattar inte varför. Och hin kan väl komma med ideér lite tidigare.
Aja, nu ska jag inte klaga mer. Ses :D

Kommentarer
Postat av: Elin berglin

haah vad sööt bild på dig :DDD <333

2011-12-04 @ 22:07:37
Postat av: MalofTheGeek

Men det är ju oftast männen som bygger på huset. DÅ är det ju deras fel att det blir som det blir. Eftersom att kvinnorna där inte vet hur man gör. Visserligen så vet inte männen det heller, men dom låtsas inte om det ^^

2011-12-05 @ 09:06:53
URL: http://malof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0